Wednesday 5 September 2012

Classmates yang awesome ♥


Berjalan diatas karpet merah sambil ditemani oleh Aziz satar . Aww aww  Lamakan tak jumpa aku . rindu takk ? *kelip kelip mata* Well , aku memang suka perasan ni . So , lu mau cakap apa ? Ini blog gua , sukati gua lahh . amacam langsi tak ? --' Hiwhiw . K , sekarang bersamaan 05092012 aku tulis entri yang aku rasa comel lote macam tuan punya blog jugakk *tendang aku sekarang* K , first of all aku nak tiup habuk and sawang yang melekat dekat blog aku ni . Fuhhhhhhh . Done tiup habuk and blog aku nampak cantik sikit =)

Nampak kan tittle yang cute miut tu . Tittle to dibuat sebab classmates aku memang awesome tahap babuntut lah . Btw , aku saaaaaaaaaayang dorang sesangat ♥ . Well , bagi aku kelas aku memang gempak gilerssss even kadang kadang aku nak campak seko seko dalam tandas sekolah aku yang wangi tu --' . Dekat dalam satu kelas wajib ada Pak lawak sebab takdelah boring sangat kan . and then kena ada Harimau . means orang yang selalu berdisiplin . Eh ! =) Kelas aku memang gempak lah walaupun masih ada lagi kelas kelas yang lagi gempak tapi ada aku kesah . Bak kata AA . Bukan aoran aziz k . But Azwan Ali . Muahehehehehe ;D

Nak tengok tak muka muka classmates aku yang comel + cun + hensem + macho tu ? Kalau nak tengok , bak mai Singgit sorang . Lolololo xD Jk . sila scroll kebawah untuk melihat gambar insan tersebut *ayat sastera *

2 Amanah *gambar diambil dari pendrive danial*

Dah tengok kan ? Ha , amacam comel tak kami kami kami semua ? Cer cari mana aku . Kalau dapat cari mana aku , aku bagi sorang gula gula kopiko ;D
Gambar ni aku tak suka tapi nak buat macam mana . Mr.Chubby tu dah scan gambar yang ni je . Mr chubby Is Danial okay =) *harap danial tak baca* Btw , kalau tengok lelama omeyy jugak gambar dia kannn ? ;D k , Now nak list kan nama nama penghuni 2 amanah . Sila scroll kebawah lagi !

Lelaki =
-Khairul Azril : Dia ni bombom sikit but dia baik .
-Danial Norhakim : Dia pun bombom jugak tapi dia ada minat someone dalam geng ILAZ
-Loganathan : Dia ni kadang kadang klaka tapi kadang kadang menyakai !
-Hidayat : Mat bler dalam kelas aku --'
-Selan : dia ni pun satu jenis dengan Dayat . Bler 24 jam .! tapi dia ni pendiamm .
-Norian : Dia ni boleh tahan pandai walaupun dia agak pendiam . Pengawas pusat sumber .
-Shahrul : Hmm , Tak tahu nak describe apa pasal dia :p
-Afiq Amir : Dia ni gila K-Pop . Selalu menari taktentu pasal . Kadang kadang mcm pon____
-Shafiq : Dia nak pindah sekolah sukan . Selalu gaduh dengan dia . But , senanya dia baik
-Sulton : Gempak kawan dengan dia walaupun aku selalu kena ejek dengan dia . Monitor class . Mr . KARAT !
-Fathur : Pak lawak kelas 2 Amanah . Aku ada kenangan dengan dia =) lalalala ~~
-Adli : Dia ni omeyy bagi aku just dia ni pelik sikit --'la
-Jun Beng : Aku suka kawan dengan dia even dia cina.h . dia sporting !
-Jian Yong : Budak ni handsome bagi aku tapi dia ni babaabajet !
-Syahmi : No description about him 
-Luxman : Orang ejek dia sabun LUX sebab nama dia 'Lux'man . Bler kuasa 24 !

Perempuan =
-Especially ME ♥ : No description *kalau buat description kang aku perasan lebih ;D*
-Azila ♥ : ILAZ Owner . Dia lemah lembut and terlalu baik sampai kadang kadang nak cekik dia ;D
-Laila ♥ : ILAZ Owner . Dia pakai spectacles macam aku . Dalam banyak banyak kawan aku dia yang paling gila .
-Indah ♥ : ILAZ Owner . Dia kiuttttt miut . Tapi kadang kadang bler kuasa 3 !
-Sheila : She like my crazy friend . Mak lawak dalam kelas 2 Amanah .
-Dian : Dia cantik orangnya . Banyak peminat k !
-Safirah : Keturunan pakistan and dia baik dengan org if org baik dngn dia !
-Sofi : Satu gang dengan safirah and dian . Dia pandai BI :D
-Amani : kitorang kenal since sekolah rendah and dia baik .
-Fajriyah : Bestfriends amani . Dia sporting
-Syafiqah : Dia pandai gilaaaaaaaaaa . Tabik spring dengan dia .
-Haliyatun : Dia baik , tapi kalau dah marah . Harimau pun kalah .
-Syazana : DIa comel lote . Kalau cakap slow je .
-Amirah : Kembar dengan syazana tapi tak sama muka . aku duduk sebelah dia .
-Afiah : Dia pandai . DUlu kelas C sekarang A .
-Husnul : Budak pandai yang sederhana je . means tak menyombong . Pen.Ketua Kelas
-Xin Ying : Budak cina yang sporting daripada yang lain . Omey !
-Yi lin : Raja kutip duit means Bendahari kelas .
-SoiHan : Muka dia kadang kadang macam barbie doll
-Xin Er : Agak pendiam --'
-Thinesha : Dia bombom . Selalu kena marah dengan aku ;D muehehe
-Kasturi : Bestfriend thinesha . Berkepit je keje dorg !

Amacam . Banyak kan penghuni kelas aku . Well :p And Last word from me is 
ILY Dear Classmates yang awesome gilaaaaaaaaaa !
Best Tak ? Sory K kalau boring . Luahan Hati sahaja ^_^

No comments:

Post a Comment