Friday 10 August 2012

ILAZ . ILoveYou :*


Hai readers yang omey lagi cute macam tuan punya blog ni xD . Haha ! Aku memang suka buat lawak bodoh yang tak lawak senanya *mohon terajang aku sekarang* K , now taknak mengarut ngarut sebab adik aku yang macam monsta tu nak cekik aku kalau aku lambat bagi lappy comel ni dekat dia . Nampak Kegarangan dia ? -.-'  Aku senanya tak takut dengan dia tapi kalau dia dah mengamuk , gorila pun kalah . *mohon adik aku tak baca*

Now tittle kita ialah *bunyi drum tenenenet* ILAZ . ILoveYou :* You know apa maksud ILAZ . Tak tahu ? siries ? k , now nak bagi tahu lah yeeeeeeee x) . ILAZ is satu geng yang ditubuhkan pada tahun 2011 di kelas dua amanah . Geng ni ada empat orang gadis comel dan cantik *kelip kelip mata* Lol :* K , geng ILAZ ni geng aku senanya . suspen tak ? Abaikan jeeeeeeeee c(x . ILAZ mean gabungan nama ahli kumpulan kitorang . I Bermaksud INDAH , L bermaksud LAILA , A bermaksud AZILA and lastly Z Mean ZEHROQ . So jadilah nama Geng kitorg ILAZ :*

Dah introduce ILAZ tu menatang apakn x) so now , nak cite pasal tengah hari tadi . Nak dengar tak ? korang kena dengar k , nanti aku hempuk sorang sorang =) *asah parang* . Tadi bersamaan 100812 iaitu hari jumaat aku plan dengan laila nak cari baju dekat Ampang Point . *tak macam korang dekat pavi* Lol ! Disebabkan hari jumaat , pakcik yang drebar bas tu lembab macam siput nenek aku . Kitorang decide pukul 2 nak pergi tapi bas dia lembab so kitorang tunggu je lah . And tetiba ada satu teksi hon dekat arah kitorang . aku pun tengok je lah sebab aku rabun kan . and tetiba laila dah pergi kat teksi tu . rupa rupanya ayah dia . Pfft -.-' so aku and indah tunggu je lah bas dengan najihah sambil sohsehsohseh , berborak . Lepastu ada satu bas datang and aku dengan bangganya bangun and pergi dekat bas tu tapi malangnya bas tu dah penuh . pfft :x So , disebabkan bas tu vangang aku and indah kembali ke tempat duduk *ayat mesti sastera* and join faj and amani and acap mat yaakob and kamarul . Dorang sporting k :)

Lepas beberapa minit macam tu bas kedua datang . Nasib baik tak penuh . Phewww *lap dahi yang berpeluh* So , aku and indah naik bas yang comel tu . Dalam pukul 2 cetu aku sampai rumah . And memang habit aku kalau sampai rumah kena tengok phone nokia aku yang omey tu takut takut ada meseg dari maxis tersayang . lebiuuuuuu maxis :* Tetiba , 3 message . aku tengok lagi satu dari maxis dua dari laila . 

1) Laila : Zehroq sory tau . And kalau kau dah sampai umah , kau gtau aku .
2) Laila : Zehroq ? kau marah ke ? and kita jadi kuar ke tak :/

and aku reply lah , Mana adaaku marah , aku baru sampai . and then kitorang discuss lah nak pegi ke tidak and then tetiba kitorang decide jadi pergi and pukul 2:15 grak . Lepastu , aku dah siap . aku meseg laila suruh turun sebab rumah dia dekat bukit kann . And laila kata lima minit lagi . K fine , tunggu je . Skali ada teksi abg laila . Aku kat bustop tu macam err -.- . Then aku pergi je lah sebab aku dah nampak muka laila macam kerang busuk dok tersengih sengih kat dalam tu . Lepas naik tu , boleh pulak kitorang main meseg even duduk sebelah sebelah . Nampak permainan dia ? ._. 

So, dah sampai AP .Kitorang terus masuk dalam tu and pergi satu kedai yang aku tak tahu nama dia . Lepas masuk . Pehhhh , baju dia cecantik weh .. Tapi harga pun cantik lah kan :/ And dah ronda dalam tu , kitorg naik popular . cari cari buku rujukan dalam tu . dah siap cari . kitorang pergi kedai dekat luar AP tu . Aku beli baju laila beli skirt . Tapi dia kata skirt tu tak sesuai dengan dia . Hehe ~ And sebab kitorang bengong , kitorg pi masuk lagi dalam satu kedai even kitorg dah masuk . And tetiba laila cakap :

Apa kata kita beli baju untuk friendship kita and aku agree dengan dia =)

Nak tengok tak baju kitorg cane ? Pandang bawah k ^_^

Omeyy kan ? Focus dekat tulisan dia k :)

omey tak ? Takk ? kesah plak aku . Baju tu akan banyak kenangan k . Aku harap azila and indah boleh terima baju tu . Lastly , ILoveYou ILAZ . Our Friendship always in my mind :* Assalamualaikum .

Kita macam spongbob and patric kan ? Selalu bersama Duka and Suka <3


Even kita selalu gaduh macam Tom And Jerry tapi kita still memerlukan satu sama lain <3

I Love You ILAZ . You Always In My Mind <3


Best Tak ? Sory K kalau boring . Luahan Hati sahaja ^_^

No comments:

Post a Comment