Thursday 20 September 2012

Can I Get This ? ♥


Hai uolls . Lamakan tak nampak owner blog yang comel loteh ni . Gua tahu lu semua rindu gua . Haha *evil laugh* Aku rasa masa first readers baca blog aku ni , dah rasa nak bagi tembikai 20 biji sumbat dalam mulut kan . Hy\ey , tak baik tauuu . Jahat nye uollls *gaya mak jemah tayang emas* xD Btw , you know what . Harini bersamaan 20092012 . Hari ni special days for laila zulkifli sebab hari ni BIRTHDAY dia . Happy Birthday to you babes . *lambai tangan dekat laila* No present for you . AKu takde duit lahh . k , stop pasal laila . now , cer lu semua usha tittle gua tu . Ada nampak suspense tak ? takde ? kesah broo :/ 

Can I Get This ? Get what ? k , sebenarnya banyak aku nak tapi 2 barang yang aku really really really nak . Nak tahu tak barang apa ? Ahh ! Malas lah nak bagitahu korang semua . tak nak kawan *walk away* haha lulz xD . K, aku teringinkan You know Camera DSLR . Yes , i want that things . And nasib baik lah my Dad bought that things for me . Senanya dah lama dah aku dapat benda alah tu . Tapi baru hari ni nak tulis entri pasal benda tu . Kang kalau tak tulis , dia merajuk jakgi xD . Wanna see my Camera ? Lets scroll down babyy :*

That is my Camera . Aku sayang benda tu k . ♥

Done see my Camera . K , Ada satu benda lagi yang aku memang teringin gila ahh tapi belum dapat . That is Samsung Galaxy Ace ♥ OhMyy , teringin gila ah fon tu . But sokay ah kalau tak dapat benda tu sebab aku dah ada canon comel tu . Kesian ah family aku nak beli untuk aku je . Kang adik aku yang lain tak puas hati pastu buat perhimpunan haram dekat depan rumah xD lulz ! . Well , dorang tak boleh terima yang kakak dia ni lagi comel dari dia . HAHA ! *harap adik aku tak baca*

hmm , I think stop sampai sini dulu k . Idea and story dah takde dalam kepala hotak aku ni . Maybe next time kita story morry lagi k . :* ♥ Btw , please scroll down to see other picture that I post k . Lebiuuuuuuu readers omeyy ♥

Happy Birthday to Laila Zulkifli ♥  

I want this please . Samsung Galaxy Ace . ♥


Best Tak ? Sory K kalau boring . Luahan Hati sahaja ^_^

No comments:

Post a Comment