Wednesday 8 August 2012

Exam ouh Exam !


Burppppppppppp ! Alhamdulillah kenyang weh baru lepas berbuka . Korang amacam ? kenyang tak dah berbuka ni ? Ha ? Tak kenyang , agak agak lah . Perut korang ni perut jenis apa ? Fikir fikirkan dan selamat beramal k :p HAHAHA ! Gelak sikit *Ambik pisau dekat dapur ugut readers* K, tadi buka makanan and minuman . Lol . Memang lah berbuka makanan kan , tak kan berbuka baju kot . c(x Now , namo mengarut mengarut tak tentu pasal . Nanti adik aku marah . EH !

Ingatkan nak updated belog tadi but tadi balik lambat sebab ada sembahyang zohor berjemaah dekat sekolah . Sekolah kau hado ? xD Pastu balik balik rumah penat and zZZZz . And then tidur . Baik kan aku ? Isteri Mithali ni weh *Mohon Terajang Aku Sekarang* Stop mengarut . Nanti adik aku yang macam monsta tu mengamuk dekat aku sebab dia nak guna lappy yang tercomel and cute ni *macam tuan dia* . Tengok , adik aku baru darjah 3 dah reti guna lappy . Zaman aku dulu main batu seremban je dek oiii xD

Now , we go to the topic . Aww Aww *menari chicken dance dengan YB kampung* Topic kita kali ni EXAM OUH EXAM ! exam ? menatang comel apakah itu ? sepupu landak ke exam tu ? apa ke bangangnya kau ni , exam is ujian k anak anak . Ujian is peperiksaan k . You Know What , hampir dari 98% pelajar tak suka exam weh . Kalau yang suka tu aku tahu kau genius weh tak macam aku *lap air mata* Percaya tak kalau aku cakap aku tak study satu habuk pun for exam minggu depan ? Percaya kaaaaaaan ;) Well , aku memang rajin . WEKK !

Senanya aku tak tahu pun exam minggu depan . Aku ingatkan dua minggu lagi . Bila aku tanya Azila exam bila dia kata minggu depan . Memang aku study lah kan . Errrrrrr -.- Mati mati weh aku ingatkan exam dua minggu lagi :'( Dengan bangganya aku tak study lah kan and jawapannya memang kena study last minute lagi lah kan =) . Kau kena fahamlah , kami pelajar yang berwibawa ni akan study last minute . Kadang kadang study malam sebelum Exam . Cool kan ? Even study last minute tapi jawab exam 15 minit je even masa yang dibagi 1jam30 . Tapi bukan aku lah , Joyah sebelah rumah yang macam tu . Aku budak baik . Sampai tak sempat jawab soalan lima terakhir sebab terlebih teliti . Hahahaha 

Kau kena Faham yang masa exam muka budak budak akan Ketat and macam nak kena terajang sampai laut china selatan . Lepas je exam , soalan wajib yang dorang tanya 'Soalan Nombor 98 jawapan dia apa ?' atau 'Senang tak exam tadi ?' atau 'Banyak kot aku hentam tadi.' See , soalan pemes k . Lol . Sebelum exam korang kenalah prepare barang barang untuk exam nanti macam ..............


  • Pensel Kayu not mechanical pensel k *kalau boleh 2B punya*
  • Pemadam
  • Pembaris
  • Liquid paper or correction paper . *WAJIB*


Yeahhhhh , That's all for today . And last word from Me . Bye , Pray for me k . Assalamualaikum . *pape pun tengok dulu gambar kat bawah ni* SEKIAN

Kan best kalau macam ni . Lol ._.


Even tak suka pun , kena jawab jugak . Lat word . Good Luck :*


Best Tak ? Sory K kalau boring . Luahan Hati sahaja ^_^

No comments:

Post a Comment