Thursday 2 August 2012


Holaaa readers readers ku yang omey plus cun melecun ni tapi Aku lagi omey *Kena baling stoking busuk* hahaha (= Relex guys , kalau marah marah aku hantar kau pergi rumah orang orang tua . Naaaaaaaaak ?! Sebenarnya aku takde idea and story nak updated menatang buruk ni . Tapi disebabkan aku dah macam orang gila dekat rumah ni , so aku jenguk lah menatang ni kan . Lewls~ So , pikir punya pikir idea nak tulis dekat blog ni akhirnya dapat . *kau hengat seenang ke nak cari idea merapu ha* Garang tak itewww ? ;) Masa kita tulis entri ni macam banyak je dah tulis tapi bila preview , alahai , sikit je mak jemah oiiiiiiii :))


Hari ni bersamaan 03082012 aku baru je balik sekolah . Cepat kaan ? Biasanya balik 12.30 tapi bas sampai pukul 2 ptg . Nampak kebangangan dia ? =.=' Haha ! K , now stop mengarut and pegi dekat tittle kita yang comel loteh macam tuan yang tulis entri ni *Readers taknak baca* Sekarang bulan ramadhan kannn ? Yahoo , i like it , ilike it <3 Sebenarnya korang pon dah tahu kan yang hari ni bukan first day puasa tapi dah lebih 10 hari . But , sokay lah . Aku baru nak updated entri sekarang kan :p 


Kita sebagai umat islam wajib berpuasa kaaan ? *Berdiri ala ala ustazah bagi ceramah* Kalu kau tak tahu pegi baca rukun islam dalam buku yang mak kau belikan tu (= Jangan marah k readers omeyy *buat gaya azila pujuk aku bila aku marah* Ramadhan ni just sekali dalam setahun weh . Bila cakap pasal puasa ni , conform baaaaaaanyaaaak kenangan sweet muet and bitter kaan ? Sama lah kitaa . Aku pon ada kenangan jugakk :))


Ingat lagi masa darjah 3 , masa tu baru belajar puasa lah kan . Nampak adik aku makan kerepek kentang tu . Pehhhhhhh , meleleh air liur den yang bau masam ni ;) masam masam tapi still omey k *Masa korang baca sentences yang terakhir ni , aku tahu korang nak amik baldi* Noow , back to the topic . Masa adik aku makan benda tu , terasa kesedapan dia even aku tak makan . Even benda tu not my favourite food but dah nama pun puasa kan , kompom lapar . Semua benda yang ada depan mata akan rasa sedaaaap je weh :'( And masa tu mula lah buat muka comel yang senanya dah terbukti comel kaan ? *Korang dah boleh muntah hijau skarang* Mula lah aku buat muka seposen , pujuk pujuk ayah taknak puasa . Terer tak aku berDrama ? terer kan .. Dah boleh ganti Lisa Surihani dah aku rasa :) 


K , ingat lagi masa sahur muka semua macam nak mintak kaki , terajang , pelempang dan sewaktu dengannya . HAHA ! Muka monyok gila . Well , bangun pepagi dengan takde rasa lapar , kena makan jugak kan . Kang kalau tak makan tengah hari nanti lapar pulak :x . So makan je lahh . Masa makan tu , mengantuk punya pasal rasanya macam nak tido tapi still makan . Eh , acano tu ? sokay . nanti korang try k xD . Tapiiiiiiiiiii , kalau masa buka . Belum azan lagi , lauk dah penuh sepinggan *Yang Ni Tipu*  Kalau time buka , memang aku yang dok tercongok dekat depan makanan tu kan :p 


Rasanya tu je lah yang aku ingat . Well , aku dah lupa masa kecik kecik dulu .... Now , fikir ke depan . EH -.-' So setiap orang conform ada pengalaman kann ? kita sama seppp dulu . YEAH ! So lastly , Aku nak ucapkan Selamat Menyambut Bulan Yang Indah ni walaupun dah terlambat . So ? Kesah plak xD . Jalankan Ramadan Anda Dengan Ceria k . Jangan jadikan ramadan alasan tak nak sekolah . Haha ! Kena cepuk jakgi . Enjoy You Day . Baiiiiiiiiiiiiiii <3
Best Tak ? Sory K kalau boring . Luahan Hati sahaja ^_^

No comments:

Post a Comment