Thursday 26 July 2012

Surat untuk EX :')


Hello readers . Korang semua pergi mana ? lama aku cari tau . muahaha :'( <------Korang dah boleh belasah aku sebenarnya x) Hari ini bersamaan 260798 pada jam 1621 aku mengupdate belog aku yang comel loteh ni . *korang boleh tendang aku sampai USA . Kay , stoppppp itplease . Fokus at the big tittle okay . #OhMyEnglish xD Nampak tak tittle yang buat korang suspende tu ? kalau tak nampak pendek umur . Astaghfirullahhalaziim . 


Now , aku post entri yang aku rasa nak luahkan segalanya . Acece , ayat kena sastera broo xD . Kita nak cerita sekarang ke nak cerita tahun depan ? Tahun depan . boleh je readers ku omeyy . Tapi kau tak payah usha blog aku lagi lah . Lewls ~ Kay , jangan marah k , readers sayang . SOoooooooory . Now , start cerita . Baca jangan tak baca tau .

Bagi remaja yang umur macam aku ni conform dah tahu bercintan cintun right . ELeh , mengaku je lah readers oi . Korang pun pernah bercintan cintun macam aku jugak kan :) . huh , malu malu kucing pulak minah and mamat mamat ni . K , stop cakap melalut . Aku pun pernah couple tapi tak lah sampai 18 kali woi . agak agak lah awak ni . Yang couple 18 kali ni mesti dia omey and hensem macam readers aku kan ? okay , korang comel tapi aku lagi comel k ;p . *mohon tendang aku sekarang xD . Kebanyakkan orang akan benci dengan Ex dia lepas diorang break atau putus kan . Jyeahh . Aku pun macam tu jugak . Tapi bila di fikir fikir , Ex pon manusia kan . dorang boleh pilih their couple . Kalau boleh aku nak tulis surat dekat Ex aku =)


                 Dear Ex yang macho tapi hakikatnya macam Aziz satar . Eh ,
Thank you sebab dah hadir dalam hidup aku walaupun seketika . Kau dah ajar something dekat aku even benda tu menyakitkan hati kan . Ex , kenapa kau makin hensem semenjak kau putus dengan aku ? *Ex jawab : Yeke ? maybe memang dari dulu kut aku kena putus dengan kau . KWAJAK ! lol ! Kembali ke topic asal . Ex , you must know lah , yang ketaampanan kau tu yang membuatkan semua perempuan terpikat dekat kau *Bontot Ex kembang* Tapi jangan gunakan ketampanan kau tu tuk mainkan perasaan orang lain k =) Kau kena faham yang aku susah nak lupakan kau kalau kau makin lama makin hensem . Cer kau tak hensem macam Aziz Satar conform aku dah lama lupakan kau . Haha ! You know Ex , dulu kau janji macam macam kan ? sekarang habuk pun taraa . That's mean , ni bukan jodoh kita kan ;) Kadang kadang aku terfikir , kenapa aku terima kau dulu ? What The Stupid of me . Haha ! Tapi kau kena faham yang kau tu dah lah hensem , aku rasa macam nak couple je dengan kau balik . But , I perempuan tahu tidak xD Tapi aku takkan pilih kau lagi wahi Ex yang hensem , sebab aku dah tahu ending dia macam mana . Bak kata orang IF WE READ THE SAME BOOK , WE WILL KNOW THE ENDING . It'mean , kalau aku coiple dengan kau lagi aku akan tahu ending dia macam mana . Kalau kau nak tahu , ending dia sangat sangat menyakitkan hati k xD Dear ex , lastly , thanks for everything . I love you as a brother <3 :*

Dah baca entri aku yang agak membosankan ? k . abaikan . sukati korang nak cakap apa pun aku tak kisah cause i'm happy with my life . :D
Your Ex                  ,





Best Tak ? Sory K kalau boring . Luahan Hati sahaja ^_^

No comments:

Post a Comment