Monday 23 July 2012

Hai peeps . Apa khabar kamu semua ? Sihat sihat aja kan ? Alhamdulillah .Bersyukur kepada Allah S.W.T . EH , asal tetiba aku cakap bahas indon ni . Lol . K kembali ke bahasa melayu iaitu bahasa jiwa bangsaaaaaaaaaaaaaa xD Erm , now aku tak tahu nak cerita apa sebab hidup aku sama je . Bangun tidur , pegi sekolah , balik rumah , buat homework , tido balik . How a sadlife of me :'( haha ! 

Masa minggu lepas punya lepas punya lepas . Eh , berapa banyak lepas lah . *Readers mohon baling dengan kasut* Lewls ~ Minggu lepas tak silap aku bersamaan hari ahad tak ingat tarikh dia berapa . Hari tu memang tersangat bosaaaaan tahu tak ! So disebabkan boring , aku bermain dengan EYE LINER =) Tahu tak EYE LINER tu mende ? ala yang dekat mata warna hitam tu :) lepas tu , aku and adik aku menggila pakai benda tu and snap picture . Nampak kebosanan kami -.-'
Aku main EYE LINER dengan budak ni 
 
Nampak kebangang aku -.-'


Dah tengok kan gambar kegilaan aku ? Aku kalau boring semua kerja gila aku buat . HAHA ! That's all for today . Byeeeeeee :*



Best Tak ? Sory K kalau boring . Luahan Hati sahaja ^_^

No comments:

Post a Comment