Friday 13 July 2012

Happy Birthday To You =D

Assalamualaikum Blogger Lands xD


 Dah lama kan aku tak update belog yang Hancuss ni -.-' Well , Aku kan dah khawin dengan anak raja sebelah rumah bangla yang duduk dekat jalan Haji Roslan tu . Dia hensem tau . Kalau korang tengok conform jelly brooooo xD . Haha ! Kayy , stop it . Nanti korang bertambah jelly dengan aku . Atete , beralih ke topik asal , Daaah lama kan aku tak update blog . Alasan yang sama , Broadband mengHanjing *Opps terlebih sudah , Boleh tendang aku sekarang* Broadband aku memang nak bermanja dengan aku senanya . Err ._. Jap , bagi aku tiup my beautiful lappy *fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh* sesak napas mak jemah . Lewls . Kay stop mengarut and buat lawak budus kau tu zehroq oiiiii :p Lets go to the story nowwww xD




 Alkisahhh , tersebut lah cerita tentang sebuah kerajaan yang mempunyai permaisuri yang omey + cute yang bernama Zehroq *kayy , aku tahu korang nak baldi masa baca ayat ni* Noooooooooooooow , go to topic kita kay budak budak kecik yang ada hingus kat hidung . Sebenarnya nak cite lah kan . Semalam bersamaan 12.07.2012 ialah ........ loading 76% ....... kay , jom sambung cite , bapak aku dah bayar broadband yang sakais ni . 12.07.2012 ialah tarikh lahir my Ex and his sister . Pelik tak , kalau kita mesti hari jadi lain lain kan dengan siblings lain , dorang lahir pada tarikh yang sam broooooooooo . :o Nanti masuk Malaysia Book Of Records . Haha ! xD Semalam genap lah umur dia 15 tahun . eiiii , dah tua lah kau ni Ex . *Dia datang kat aku , balik tembikai :'(*




 Mesti korang cakap *apa aku kesah , birthday Ex kau , bukan aku* Sape cakap macam tu , aku tendang kau sampai China :/ Kayy , Dia dah umor 15 tahun and aku umur 14 tahun . alaah , beza setahun je pun kan . Kayyy , semalam wish dekat laman sosial Facebook , nak wish dekat twitter , dia mana ada twitter . Dia kan kuno . Haha ! Aku wish , dia like je . Bukan nak komen apa apa . Nampak kevangangan dia :/ Sokay , tak nak pun dekat komen dia tu . :'( Lol . Well , aku rasa ni lah Ex aku yang paling dekat dengan aku . Kakak dia dengan kakak aku kawan baik weh , memang setiap ada event pape aku akan jumpa muka mamat yang tak hensem ni lah kan . Err ! Alah , tak hensem , Ex kau jugak Mak Cik Zehroq oiiiii :0 . Lewls ~



 Mamat ni sekolah SMk Taman Kosas , dekat je pun dengan sekolah aku . Dalam 10 kilometer macam tu . Memang dekat Zehroq . Masa kitorang couple dia ada bagi aku baju Elmo and anak Patung Domo . Tak macam korang . Siap bagi cincin bagai lah :'( . Sokay , janji dia ikhlas kan nak bagi kita . Anak patung Domo tu aku tak tahu dia dah merempat kat mana . Maybe bawah katil aku kot :/ *Aku memang tak hargai apa dia bagi* Lewls ~ Tapi , aku still pakai baju elmo tu k. =D . Ingatkan masa kitorang break aku nak bagi balik tapi bila pikir pikir , rugi kalau bagi balik . So , jadikan kenangan je lah kan .




 Lastly aku nak cakap , Happy Birthday To You Ahmad Taufik . May Allah Bless you =D


Iteww pakai baju elmo yang dia bagi =D


Happy Birthday Taufik =D


Best Tak ? Sory K kalau boring . Luahan Hati sahaja ^_^

No comments:

Post a Comment