Wednesday 20 June 2012

No Tittle =)

Assalamualaikum readers *Sambil Berdiri Ala Ala Najib* xD


Okay , Hari ni aku nak story morry about cerita semalam . Semalam kan sekolah iteww kan ada buat pertandingan Sukan acara Lontar peluru , Lembing , Cakera and Lompat Jauh . First of all , Congratulations kepada Team Bendahara yang dapat menang dalam game semalam especially Lembing . Kau Kena Tahu yang tempat pertama , kedua , ketiga dimenangi oleh Tema Bendahara . Yeahhh :D Macam aku pulak yang menang kannnnnnnnnn . Well , even bukan aku yang menang tapi Kawan aku yang menang . Alahh , dorang kan memang aktif sukan tak macam aku . *Jom Teman aku Nangis :(* Even aku tak aktif pon , aku still wakil Lompat jauh tau . Even kalah . To Team bendahara especially , sheila , dayah and laila sory sis I tak boleh sumbang pingat :( Haha ! Ayat kena sastera bak kata Sheila .


Sebenar benarnya semalam ada kejadian yang sangat memeritkan yang terjadi dekat diri aku *Ayat Sastera Lagi* Well , kalau budak tak aktif sukann kena wakil sukan memang taraa habuk lah kan . Disebabkan aku wakil lompat jauh . Nombor takde , pasir je ada . Awal awal datang sekolah Happy gila nak mati , asyik tersengih menampakkan gigi besi aku yang omeyy ni , akhir akhir balik dengan tangisan dan menampakkan hingus aku yang cute ni . LOL ! Macam ni ceritanya . Jap jap jap . Bagi aku tarik nafas panjang panjang dulu  huuuuuuuuuuuuuhhhhh fuh ! k . jom bercerita . .=)


Kan aku dah kata yang aku ni wakil lompat jauh . Sebenarnya aku tak nak pon masuk benda alah ni but disebabkan dah takde orang so aku pon masuklah . Petang semalam semua wakil lompat jauh kena datang sekolah , so dengan semangat yang berkobar kobar datang lah sekolah tu even penaaaaaaaaaat gilers ! Patutnya lompat jauh ni kena buat 3 4 kali camtu tapi aku buat 3 kali je sebab kaki aku injured bro . Masa nak landing lompat jauh tu , kaki aku injured tak tau sebab apa . Cikgu pon tolong aku yang dah macam OKU ni pergi tempat lain sebab tak nak mengacau peserta lain nak main . Masa tu cikgu dah urut kaki aku *Best Bro =)* tapi sekejap je lah . so , aku rehat and tengok orang bermain (walaupon tengok crush aku yang tengah tengok lompat jauh tapi tak tengok aku :(* Kay , abaikan pasal crush yang tak pernah nak hadap muka aku yang omeyy ni *wink wink* acara lompat jauh habis so aku nak blah g kantin and terpaksa suruh wanie and dayah tolong aku sebab aku dah tak boleh jalan . And then terserempak pulak dengan Gugurl aku Azilaaaaaaaaa . Even masa pagi aku gaduh ngan dia tapi dia still tolong aku . ILOVEYOU sayang <3 Kitorang lepak kat garaj and suruh laila amik ais untuk menyelamatkan kaki aku . kesian laila jadi bibik . HAHA ! Kitorg lepak garaj sebab nak tunggu kawan lain habis acara tapi dorang bapak lembab lah . Siput nenek aku pon lagi laju so kitorg gak g kantin .


Masa kat kantin , lepak dengan Azila , Indah and Jieha . Dorang pon latih aku berjalan almaklum lah kan dah jadi OKU . HAHA ! Dorang kata aku baby baru nak belajar berjalan . Eleh , jelly lah tu sebab aku omeyy *wink wink* dalam masa setengah jam or lebih budak budak cakera habis game and trus balik . So apalagi , dorang pon pimpin lah aku dari sekolah sampai bus stop . masa nak jalan turun bukit kitorang amek jalan dekat lah kononya . Tapi risiko nya ada banyak dog dog kat sana tapi disebabkan kitorang dah macam satu rombongan nak pergi majlis khawin aku and ____________ ehem ehem kitorang tak takut .


So , semua dah decide nak amek jalan yang banyak gila kawan aku punya kawan punya sedara punya nenek iaitu DOG . 1st semua happy and tiba tiba ................*sambung pada lain kali*Alolo tamo tacing bro . Jap gua sambung cerita . Tiba tiba sheila , dayah , wanie suruh patah balik . Disebabkan aku rabun aku ingatkan dorang suruh cepat sikit , baru nak jalan kedepan laila kata dorang suruh kebelakang . 5 minit tunggu response dorang seterusnya and then sheila jerit "Ada Anjing" lepastuuuuuuuu dorang laari and cakap anjing anjing . Lepastu , aku yang dah macam OKU yang tak boleh jalan terus lari sekuat hati . Dorang tak percaya aku lari laju sampai macam tu sebab dorang ingat aku Indah . well , aku kan sakit kaki lepastu lari dah macam atlit negara . Haha !


After lari punya laju , aku jatuh . Kawan kawan aku dah panik ingat aku pengsan . kayy =) Kaki aku sakit gila nak mampos masa tu and dorang cakap berhenti depan tu sekejap nak bagi aku rest . Dayah tolong urutkan kaki aku and yang lain bagi semangat . Dalam perjalanan nak turun bukit tu , almaklum lah sekolah aku kan ats bukit so kitorang turun bukit dengan gelak tawa , gurau senda . tetiba atikah cakap :

Atikah : Zehroq lari laju gila dohh -.-
Liya : Kan aku dah cakap , if ada anjing Zehroq akan lari laju punya .
Aku : *Gelak dalam tangisan*


Lastly , for Sheila , Laila , Dayah , Indah , Azila , Liya , Atikah and wanie thanks sis tolong aku , pimpin aku sampai turun bukit . I Love You All Very strong . And kepada Sheila , Dayah , Liya , Atikah and wanie , thanks hantar aku balik sampai depan rumah aku , Family aku cakap terima kasih sis =) Kesian Korang kan kena hanta aku balik and kena naik tangga yang tinggi macam gunung everest =) . Lastlyyyyyyyyyyyyyyyy


Korang Is The Best Sistoo . I LOVE YOU VERY STRONG <3 :*


Best Tak ? Sory K kalau boring . Luahan Hati sahaja ^_^

No comments:

Post a Comment