Friday 15 June 2012

Our Relay Can't Be End

Assalamualaikum readers sekalian . Lama kan aku tak update blog . *fuh fuh tiup sawang yang melekat dekat lappy* . Aku tak update blog sebab aku sibuk dengan kerja aku . Korang tak tahu ke aku kerja ap ? kesian gilaaaaaa lah . Aku kerja sebagai seorang bos di sebuah syarikat pemakanan . see ? badan aku dah chubby . hiwhiw =) Eh , mana ada lah . PMR pun tak lepas ada hati nak kerja jadi bos . bhahaha ! Aku lama tak updated blog sebab lappy buat hal . Tecing lettuw ;) . Ops . udah udah lah berangannya itu . *bahasa indo terkeluar * hiwhiw


 Dah tengok tittle yang besar gedabak tu kannn ? kalau korang masih tak nampak pegi lah cek mata tu cepat cepat ok . Tittle dekat atas tu sangat bermakna bagi aku . Relay or Relationshp bukan untuk lelaki dan perempuan sahaja ok . Tu lah orang suruh belajar tak nak belajar . *Kena Tenbak Dengan Reader* Relay dekat atas tu tentang kawan kwan aku . If gambar korang ada kat dalam blog ni , maknanya aku sayang korang tahap Babuntut . FAHAM ! Adat lah kan kalau berkawan selalu gaduh atau bergurau atau merajuk atau menangis . EH . berapa banyak atau daaA ! Nak tengok tak gambar insan tersayang tahap babuntut tu ? Naaaakkkkkkkk . Kau tunggu kejap ookkk =)


INSAN TERSAYANG TAHAP BABUNTUT YANG PERTAMA IALAH . *teng teng bunyi drum*
NorAzila Mufid 1998 . My superGirl <3
INSAN TERSAYANG TAHAP BABUNTUT YANG KEDUA IALAH *tut tut bunyi seruling*
NurSheila Fauzi 1998 . My Crazy Girl <3

INSAN TERSAYANG TAHAP BABUNTUT YANG KETIGA *teng teng bunyi gitar*
Kekasih Amir Hamzah . Laila Zulkifli 1998 . My Blur Girl <3
INSAN TERSAYANG TAHAP BABUNTUT YANG KEEMPAT *tenenet tenenet bunyi piano*
Indah Ahmad 1998 . My Chubby Girl <3
INSAN TERSAYANG TAHAP BABUNTUT YANG TERAKHIR . *tengtuttengtenenet campur semua bunyi *
Khairul Azril 1998 . My brother in class . <3


Dah tengok kannn ? amacam . dorang memang omeyy macam I . *Kena Tembak lagi dengan readers* kesemuanya perempuan kecuali yang last tu . Dia memang selalu sesat . Haha ! Tu lah kawan yang selalu ada dengan aku , kawan yang selalu gelak sama sama , kawan yang selalu bergaduh , kawan yang selalu maki orang sama sama =) Last word aku nak cakap OUR RELAY CAN'T BE END <3






Best Tak ? Sory K kalau boring . Luahan Hati sahaja ^_^

No comments:

Post a Comment