Thursday 17 May 2012

Terserah lah ..

Hai peeps :) rindu dekat awak semua tahu tak . ingat lagi tak entri terakhir aku bila . hmm . waiting for your answer dear . ok , aku tahu korang semua tak ingat . Tape 
bukan nya penting kan ? sebenarnya tak tau nak story apa , tak ada idea lah .memang sakai laut betul lah aku ni . Biarlah sakai , janji still omey . Aww ~
 *kene baling stokin busuk dengan readers :') Sbenarnya kan tersangat lah 
B
O
R
I
N
G

Dapat baca tak tulisan dekat atas tu ? mesti dapat baca kan readers omey . Aku tersangat lah BORING duduk dekat rumah ni . Lonely sangat woi ! family yang lain pegi keluar .
tak ajak aku pon . sumpah kejam :') Takpe takpe . eh , sumpah aku dah melalut  dari topic kan . 
*peace (v) . Korang dah baca title yang besar kat atas tu kan . If belom baca , baca sendiri ok :')
1,2,3 gooooooo ! aku nak bercerita ni . scroll ke bawah dan read ok .

5 ciri lelaki idaman aku , dengar sini baik baik ok .sebenarnya benda ni tak penting sangat but aku tengah boring and ni je yang ada dalam kepala hotak aku . *peace (v)


Pertama - Gentleman ( Aku suka mamat macho and berani . means not berani gadoh or buat 
                       benda bangang kan . and , if nak jadi berani pun mesti kena
                                          dekat tempat . Kadang kadang tu kenalah ada sifat pemalu or shy shy cat )

Kedua - Setia (If muka hensem but player and suka game orang , tak guna jugak kan . Hidup kena matured )

ketiga - Hensem ( wooo . mesti korang kata aku memilih right . suka hati lah . Yang penting aku                                                    
                            bahagia . Even korang pon , mesti nak yang hensem right , means , not so hensem but ada lah muka cute tu . hiwhiw )     
 
Keempat - baik , sopan santun , hormat ( Boy kita kena lah baik kawan oi . kena lah hormat family aku especially my parents .)

Kelima - beragama (mean , dia boleh bimbing aku ke arah kebaikan memandangkan aku ni nakal sikit . haha ! *aku kan masih budak lagi )

Maybe tu je lah . tapi , jodoh di tangan Allah kan . Kita sebagai manusia kena terima saja . Insyaallah , aku akan terima couple aku seadanya . mesti korang cakap , *budak ni masih kecik dh gatai nak post benda macam ni , hello , aku boring lah :') MATURED !

Best Tak ? Sory K kalau boring . Luahan Hati sahaja ^_^

No comments:

Post a Comment