Thursday 10 May 2012

Sakai Punya A R B T

 Assalamualaikum readers .

Lama kan aku tak update belog yang selekeh ni ? well , bapaak aku memang dah bayar BB . Opps , not blackberry but broadband . LOL ! ok . aku tahu , aku dah jadi gila , so ? kesah pulak aku kan . :P . Maybe hari ni , aku akan jadi seorang yang emotional . Sory reader =( . Disebabkan dah lama tak update belog , so belog berhabuk . * fuh fuh tiup habuk . okeeee ! dah bersih belog aku . Har har *gelak ala sheila .


Okee ! tak nak cerita panjang panjang but rasanya panjang kot story aku kali ini . hiwhiw :3 . aku sengal aku sengal aku sengal ! Stop it Zehroq ! Kembali ke topic asal . Nampak tak topic yang besar gedabak tu ? if tak nampak , memang kau pendek umur . LOL ! *kidding =) Topi kita kali ini ialah SAKAI PUNYA A R B T . ha ? Mesti semua nak tahu kan apa itu A R B T . well . mana boleh bagi tahu . Hanya org org tertentu je tahu A R B T tu apa . Tapi sumpahh aku cakap , menyampah doh tengok muka kau , A R B T ! Mengapakah aku menyampah sangat dengan dia . sebenarnya dia tak buat salah apa apa pon dekat aku tapi dia dah sakitkan hati Kawan aku . Kalau ada orang sakit kan hati kawan aku . aku akan Back-up kawan aku .


Readers tak payah tahu lah , apa masalah kitorang ok . Hello , A R B T , tolong lah jaga hati anak orang sikit . jangan lah jadikan hati dia permainan , haish ! Apa pon cannot lah kau ni A R B T . ok , aku mengaku yang kau 'SMART' . even smart , kalu player tak guna jugak kannnn ? (y) Maybe aku kena panggil kau Player cap Gayung kottt ! T_____T . tak paham dengan perangai kau . Macam mana kalau orang game kau ? saket kan . Aku nak sangat kau baca Belog aku doh ! To kawan aku . Sabar ok . kitorang still ada dekat sisi kau . Chill ok N S B F . Kitorang sayang kau kawan ! nanti kita sakitkan hati budak tu ramai ramai ! jyeahhh =)




To A R B T , Hari ini hari kau but esok belum tentu hari kau . setiap yang kau buat , mesti ada balasan . *peace (v) Jyeahhh . aku bagi nasihat doh , macam ustazah pilihan pulakk . *Berangannn .




Panjang tak entri aku ? mana ada panjang . kalau boleh nak panjang lagi . tapiiiiiiii malas nak taip . OMG , bapak gedik aku ni . Hiwhiw . :) To all friends . aku just nak cakap . SUmpah aku sayang korang dohh <3 Bai . Chin cahwwwwww :)
Best Tak ? Sory K kalau boring . Luahan Hati sahaja ^_^

No comments:

Post a Comment